luni, 4 iulie 2016

POVESTE DE CENACLU - Debutul lui Stefan Hrusca


,, Cenaclul Flacara la Borsa . Pe 24 a fost concertul , iar pe 25 noiembrie 1982 eram in autobuz , cu o gentuta , cateva haine si o chitara intr-o husa pe care mi-o facuse sora mea , Maria , la masina . Chitara o mai am , husa nu . Si asa am plecat pe un drum care s-a terminat la Bucuresti , in acel sfarsit de toamna ,inceput de iarna , cu un concert la Polivalenta . Am fost uimit vazand un asa puhoi de lume . Domnul Paunescu m-a chemat la Flacara . Am mers , m-a lasat sa astept vreo trei ceasuri . Nu-mi venea nici sa ma duc sa beau apa . A iesit la un moment dat si a zis : STEFAN , VINO INCOACE ,TE DUCI IN MASINA SI MA ASTEPTI . PLECAM LA SINAIA . M-am dus . Cand a sosit , mi-a spus : UITE , PLECAM LA SINAIA SI VEDEM : ORI TE FAC MARE , ORI TE INTORCI LA CATEDRA ! 
Nu stiam la ce se refera . Am stat la Casa Scriitorilor de la Sinaia patru nopti si am facut patru cantece . A doua noapte s-a facut RUGA PENTRU PARINTI . Noroc ca aveam casetofon si se inregistra tot ce se lucra . Dimineata , dupa ce m-am trezit, uitasem cantecul . ADRIAN PAUNESCU mi-a spus : NU-I NIMIC , UITE ,TI-L PUN SA IL ASCULTI .

Si asa l-am invatat din nou . De emotie , de oboseala , nu mai stiam ce cantasem . asa s-a nascut RUGA PENTRU PARINTI , care mi-a botezat si mi-a pecetluit cariera . La Constanta VASILE SEICARU a lansat ARUNCAREA IN VALURI , iar eu RUGA PENTRU PARINTI . Si aceste piese au intrat in topuri , unde au ramas luni in sir . Iar in preferintele ascultatorilor multi ani . DE ATUNCI INTOTDEAUNA IL CANT , LA ORICE CONCERT "








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu