sâmbătă, 2 iulie 2016

POVESTE DE CENACLU - Debutul lui Vasile Seicaru

,, In primavara anului 1978 Cenaclul Flacara a poposit la Galati . Eu cantam cu formatia Cristal . Ne-a ascultat si a intrebat : ,,Solistul stie sa cante folk ?" ,, Da ,stie !", am raspuns eu . ,,Care , ma lasa !" a replicat Puiu Cretu ,sa nu ma piarda . Am luat chitara si am cantat COLINDUL DUNARII . ,,Fie painea rea sau buna / Dunarea ne este muma . / Fie painea buna ,rea , / Dunarim cu Dunarea . " ,,SENZATIONAL ! " a spus Adrian Paunescu . ,, Vrei sa fii membru al CENACLULUI FLACARA ? " . Ceilalti erau innebuniti . Pierdeau solistul . ,, FIi atent aici la mine - a mai zis Paunescu . Maine ,la opt jumatate , din fata hotelului Dunarea , pleaca mai departe convoiul Cenaclului Flacara . DACA ESTI ACOLO ,VII . DEFINITIV . Nu stiu ce se intampla cu formatia , dar o sa vezi ce nebunie va fi cu cantecul asta . POTI SA VII , ASA CUM POTI SA NU VII . " N-am sa uit asta niciodata . Cum puteam lipsi ? M-am prezentat , cu toate ca abia ma casatorisem cu Gabi . La 28 aprilie am avut casatoria , iar pe 1 mai 1978 am fost la primul spectacol . Faceam parte din CENACLUL FLACARA . ERAM MEMBRU . Era un nou val al muzicii tinere . Eu am ramas singur din valul ala , asa cum altii s-au pierdut pe drum din alte valuri "







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu