joi, 7 iulie 2016

POVESTI DE CENACLU - debutul lui Ducu Bertzi Alexandru


,Am mers la Teatrul Ion Creanga si le-am zis ca vreau si eu sa cant . S-a stabilit sa cant CAND S-O-MPARTIT NOROCUL si a ramas totul pe a doua zi . Dupa ce am cantat o melodie , Adrian Paunescu mi-a spus sa mai cant ceva . Si am inceput tot cu o piesa maramureseana . Din public a venit spre scena chiar Ioan Luchian Mihalea . Nu stiam ca este in sala , nu stiam ca a aflat ca voi canta singur . A urcat pe scena si m-a acompaniat . Era ceva sa pot canta alaturi de mentorul meu . Datorita Cenaclului Flacara si lui Adrian Paunescu in 1979 ,piesa ,,Cand s-o-mpartit norocul" a fost inregistrata in Radio . Cu toate acestea , ea se difuza doar in emisiunile lui Adrian Paunescu , intrucat ceilalti oameni de radio se temeau sa puna melodia . Riscau sa isi piarda serviciul . De altfel , piesa s-a bucurat de un succes imens .

Dupa spectacole ne adunam cu totii si incepeam sa cantam lucruri care nu se prea puteau canta pe scena . Paunescu era cel care ne incita . Practic , aceste adunari erau un fel de laborator de creatie . "







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu