joi, 2 iunie 2016

POVESTI CU PICI ...


Ieri , clasa a XII-a de la liceul ,,Gheorghe Ionescu Sisesti" si-a luat ,,la revedere" de la noi (o sa postez mai tarziu ceva si pentru sufletelul lor)... ideea este alta ...am fost invitat in calitate de fost (suna ca dracu!) invatator....bineinteles , am mers cu trupa , adicatelea picii mei ....
Dialog intre mine si Mariuca (o studenta de la pregatitoare )...parca eram in BUNICUL lui Delavrancea ...
- Domnu ,de ce am venit aici ?
- Stii ,Mariuca , ei au fost , candva , elevii mei ...
- Si acum ? Ca ei sunt mari !?
- Pai , au terminat liceul ... 
- Adica ? 
- Adica o sa plece in lumea larga...
- Aaaa , deci de aia plang ...
- Da , Mariuca , de aceea ...
- Si o sa plece in tari straine ,domnu' ?
- Poate , Mariuca ! 
- Aaaa ,deci de aia plang si mamele lor ...
- Cine mai stie ,Mariuca ?.....
...anexez fotografia aferenta , spre deplina edificare ...
... invatatorul si Mariuca ... TANDRETE ...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu