miercuri, 1 iunie 2016

LUATI-VA-N BRATE COPIII !!!..

Copilarie minunata elevilor mei de ieri , de astazi si de maine !
LA MULTI ANI tuturor ce nu au incetat sa creada in copillarie ! Sa fim copii pentru inc-o zi !...
Copiii , DUMINICA vietii noastre ... astazi , la propriu , am dat in mintea celor mici ( Domnu' , ne-ati adus coifuri ? ... oooo , si fluiere ... daaa , fluieram dupa cei ce cred ca invatamantul este paria societatii...am primit si diplome ... daca este 1 iunie , apoi sa fie !!! ... ne-am jucat , ne-am ,,dixstrat"(sic! )...am umflat baloane de ne-au pocnit plamanii ... am cautat LUMEA MEA in LUMEA LOR ... stiti ceva ? cred ca , macar pentru cateva ceasuri, am gasit-o !!!
LUATI-VA-N BRATE COPIII !!!...

Mama te leagana , vegheaza tata , 
Somnul ti-l apara ochi parintesti ,
Dormi si viseaza ca lumea-i gata , 
Si te asteapta numai sa cresti .



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu